Torsdagen :)

Hej!
Dagen började INTE bra. Jag mådde inte alls bra när jag vakna så jag tog en dusch vid 15.20 och sen när jag kommer ut så känns det som att jag ska spy, så jag sätter mig ner på golvet och när jag väl reser mig upp igen och öpnnar dörren så svimmar jag och sen låg jag lär på golvet - medvetslös - i 5minuter. När jag väl fått tillbaka medvetandet så orkar jag inte resar mig så jag liggar kvar i 10minuter, sen var jag tvungen att resa mig för att kunna fortsätta göra mig i ordning, för jag skulle ju träffa Jenny.

Så hör kommer lite flippbilder vi tog senare på dagen, bara för skojs skull :)


'

Kommentarer
Postat av: Jenny Gustavsson ♥

D andra bilderna då? :* <3

2011-12-29 @ 23:15:46
URL: http://lostmynameyesterday.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0