10 sanningar om dessie :$

1. Jag ÄLSKAR att ligga och mysa!
2. Jag MÅSTE träna! Annars blir jag på riktigt dåligt humör...
3. Det kan inte gå en dag innan jag har ätit något onyttigt :$$
4. Jag är/försöker alltid vara ärlig.
5. Jag ÄLSKAR att åka på semestrar.
6. Jag kan bokstavligt talat dö för Jenny och Isabel, jag avgudar dom riktigt mycket faktisk :$$
7. Min favoriträtt är pannkakor, jag kan äta de var dag...
8. Jag faller lätt för killar, och det är en dålig grej... :|
9. Jag äääälskar killparfym! Jag lånar ofta en killes klädesplagg så jag kan ligga och lukta på den hela natten..... :$$$$$
10. Jag tror alltid det bästa om folk. Så jag släpper ofta in personer i mitt liv innan jag riktigt känner dom. Och om dom sen gör bort sig, brukar jag alltid ge dom en andra chans :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0