30 dagar, fast 13..

Såg en bild på frågor som bloggare brukar skriva om så jag tänkte att jag också kunde göra det. Det är egentligen 30 frågor men här är det bara 13 och det verkade lagom tyckte jag. :p
Börjar nog imorgon. Kanske sen ikväll, vi får se. Här är det jag kommer skriva om iallafall.
Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Vad är kärlek?
Dag 3 - Min dag
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Ett ögonblick
Dag 6 - Min tro
Dag 7 - I min handväska
Dag 8 - Detta ångrar jag
Dag 9 - Det här upprör mig
Dag 10-Det här får mig att må bättre
Dag 11-Det här får mig att gråta
Dag 12-Min favoritplats
Dag 13-Det här saknar jag
Förstår inte riktigt dag 5 men ja, hahah. Vi får se vad jag hittar på. Nu ska jag jobba lite, hehe. Kisses



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0