Ber om ursäkt!

Hejsan allihopa! Ska bara börja med att säga förlåt för att jag inte skrivit något på hela dagen. så nu får ni ett mobilinlägg. :)
Just nu ligger jag iallafall på en luftmadrass med Rose och väntar på att ungarna ska somna så vi kan äta våran nattamat, hehe :$
Vi är på en övernattning om ni undra. Annars idag, jag vaknade tio i tio och gjorde mig i ordning och stack ut på en joggingrunda med Dessie, kom hem efter en halvtimmes springning och packade inför övernattningen, typ kudde och sånt, sen stack jag iväg med mina kusiner och min syster till "Bus fabriken", haha tröttna efter 10 min.. Efter det stack jag till stallet, bytte om och red min fina polle. Sen hacka jag och Rose grönsaker som vi skulle ha till hamburgarna och vi var jätte duktiga om jag får säga det själv! :)
När det väl började så spela vi brändboll och hoppade över lite hinder och sådant(övernattningen år i stallet ja..), sen åt vi och lekte lite lekar. Jag Rose och Hanna var ute och hade riktigt kul! Simmade och lite annat. ;)
Sen har vi bara suttit inne och skrattat åt torra katt skämt medan barnen kolla på film. Nu somsagt ligger vi och väntar på att dom ska sova så jag, Rose och Hanna kan äta gifflar och muffins. Ni får ha det så bra så hörs vi snart, Puss!


// Isa


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0