Dag 1 - Om mig

Jag är en väldigt snäll person som alltid tror det bästa om folk. Vilket ibland kan vara en nakdel. Jag är väldigt godtrogen. Enligt mig själv är jag ibland lite för snäll. Jag har liksom svårt för att säga nej. Jag får riktig ångest om jag gjort någon sur eller ledsen fast jag egentligen vet att jag gjort rätt. Men sen när jag väl blir sur eller irriterad blir jag en bitch haha. Är morgon trött/sur så reta inte upp mig när jag nyss vaknat.. Jag älskar att vara uppe sent på kvällarna/nätterna men har alltid lika svårt att ta mig upp på morgonen dagen efter... Jag får panik när man håller fast mig och sen kittlar mig för jag är extremt kittlig.. Jag är en väldigt ärlig människa! Om jag säger att jag inte ljuger så gör jag inte det. Jag säger det inte om det skulle vara så att jag var tvungen att ljuga för att en kompis eller någon annan inte vill att någon annan ska veta, eller något likanande. Jag är inte personen som skämms över tillexempel mina föräldrar, syskon eller kompisar eller något sånt. Om dom är "skämmiga" så är det ju dom som skämmer ut sig inte jag ju? Hahah. Jag är en person som är mig själv och antingen så tycker man om mig eller så stör man sig på mig, hahah.
Är 13 år och fyller år den 3 september. Jag är normal lång (enligt mig själv, heheh), 160. Kunde dock varit lite längre.. Har brunt lockigt hår som jag aldrig färgat men plattar i stort sätt alltid. Har riktigt mörkbruna ögon. Storlek 39 i skor. Jag älskar hästar och har ridit i ungefär 8 år. Har varit skörare på "min" (ridskolans) häst i 3 år. Och jag älskar han ortoligt mycket!! Jag älskar att dansa och gör det ofta. För det mesta när jag är själv på mitt rum hahah. Kan INTE leva utan musik! Älskar förstora tjocktröjor som man kan gosa ner sig i. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR FÖR KILLPERFYM!!
Bor med min mamma, pappa och min lillasyster och vår hund i ett radhus i oxie. Jag är halv latina då min pappa är från Uruguay(ligger under Brasilien) och min mamma svensk.
Jag har feta problem med min stavning hahaha. :$ Jag älskar att handla käder och handla massa andra sakre. Så mina pengar brukar försvinna lika fort som jag fick dom. Hahah. Jag är helt förälskad i byggda naglar!! Hahah jaa, jag älskar mycket... Jag har riktigt lätt att falla för killar..
Ehmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, om det var något jag missa som ni skulle vilja veta så är det bara att skriva det i en kommentar.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0