Dag 4 - Min bästa vän

Jag kan börja med att säga att jag inte har en bästa vän. Jag har typ två riktigt bra vänner som jag känner riktigt starkt band med och som verkligen är som två systrar! Desirée Jildenmyr och Jenny Gustavsson! Dom vet exxxxaaakkt allt om mig!!
Sen har jag Amanda, Sara, Aisha och Ailar som också står mig extremt nära!
Killkompisarna har jag inte lika många men jag vet att om jag säger något till Nour eller Ismail så stannar det mellan oss och det är jag riktigt glad för!! Ibland ser killar saker från ett annat perspektiv än vad tjejer gör och kan därför ha en annan åsikt om hur man ska hantera vissa saker eller lösa dom.
Jeff och Cj är också ett par killar som står mig närmare än andra.
Mamma och min syster är också som ett par riktigt bra vänner för mig!
Jag lägger inte ner tid på personer som jag känner att jag inte får något tillbaka av... Därför har jag inte svårt att välja vänner. Däremot har jag väldigt lätt för att få nya vänner.
Utan de underbara vänner jag har hade jag inte varit där jag är idag! Så tack för att ni finns, lyser upp mina dagar, stöttar och lyfter mig när jag mår dåligt och är nere och inte minst att ni ger mig ett leende på läpparna och får mig att känna att livet är värt att leva!! Ni är bäst!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0