Farmor fyller 70!

Hej!
Idag fyller min farmor 70år! Helt sjukt...
Så idag ska vi fira henne och då gäller det en fet måltid med hela släkten på en resturang, haha, lite skämmigt att komma så många faktiskt :$ Men min släkt är bäst, så det är inget att oroa sig för. Klart vi bårkar men vi kan ha fett kul också, t.ex så satt vi och försökt sätta skeden på näsan... ALLIHOP...


Jag fick mina omdömmen innan men har glömt att berätta hur det gick...
För er som inte vet kan man bara få

F - Inte uppnått målen (IG)
E - Uppnått målen (G)
E+ - Uppnått bättre än målen (G+-MVG)

Jag fick E+ i alla ämnen förutom engelska.
Så jag blev riktigt nöjd faktiskt.

Och för jag är så duktig i skolan så fick jag lite extra fin påskpresent i år, som också kommer kunna hjälpa mig att uppdatera. För jag kommer ha internet överallt.
Jag tror ni kan lista ut vad det är om ni tänker efter ;)

Men nu ska jag in och duscha och göra mig i ordning för i kväll, så nu får ni lyssna på lite härlig musik tills vi uppdaterar igen!

Tacabro - Tacatá
bara riktigt härliiiig

Jacco - Vår betong
en av mina favoriter!

Eminem feat. Kobe - Talkin' 2 myself
sjjjuuuuuk

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0