Har jag dyslexi??

Ja, jag fick en liten utskällning innan idag av Dessie och Jenny om att jag hade stavat jätte fel i min inlägg som jag skrev igår. Hahahah ja, jag kan ju farsvara mig med att jag var jätte stressig för min mamma bad mig att stänga datan så jag skrev snabbt och hade tankarna på andra håll. Men är det så att jag verkligen kan ha dyslexi? Hahah har alltid haft problem med stavningen men har aldrig blivit testad :p

Aja får väl hitta på något som kan förbättra min stavning, läsa kanske? Eller inte, får kramp av att läsa... Men vi hörs, Kisses!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hhahah! du hade ju skit mycket stav fel! så ja kanske du har :/

2012-04-27 @ 18:20:39
Postat av: Anonym

fett bild :P

2012-04-27 @ 23:59:29




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0