Mina svar :)

Ja, jag blev ju sjuk igår och har knappt sovit inatt så jag orkar bara svara på dom såm jag känner för och vill. :)
Svar: Hahaha som Dessie sa, man kan ju alltid drömma ;)

Svar: Jag har faktiskt inte några riktiga känslor för någon just nu.

Svar: EN vän är väldigt svårt men Vanessa är en vän som alltid kommer stå mig väldigt nära! Även fast vi börjar glida ifrån varandra.. Sen är Amanda och Ailar också två vänner som alltid stått mig nära!!

Svar: Som jag sa innan så har jag inga riktiga känslor för någon just nu. Det är klart att det finns några eller någon som man tycker om mer än andra men som det ser ut nu, inget mer..
Jag tycker att kärlek är en underbar känsla men det kan vända lika fort som den kom. I början av ett "förhållande" är man helt gulliga mot varandra och verkligen bryr sig för man är ofta "blint förälskad". Men efter ett tag(det är ABSOLUT inte såhär i alla förhållanden då..) kan man märka den andras brister och då är det inte samma ny-kära känslan längre.. Jag vill inte säga att jag mött RIKTIG kärlek innan. Mina tidigare "förälskelser" har slutat med att jag blivit sårad och därför ar jag väldigt rädd för att det ska hända igen. Jag tänker bara på vad som hänt innan och vågar inte älska den andra fullt från början..
Håppas du fick de svar du ville. :)

Svar: Olika, beror på vad man ska göra och vad som är bekvämt för stunden. :)

Svar: 1. Mjölk
2. Kola!!
3. Många finnar
4. En kille med sexigt utseénde och litet paket
5. Godis
6. Äta en matsked wasabi
7. Ha lesbiskt sex med Jessica Alba
8. Svårt.. Men om jag måste ta en så väljer jag galna utgångar med vännerna
9. Gå med KORT magtröja (även u-ringad) och korta shorts
10. Jag hade verkligen inte tryckt!

Svar: De killar jag umgås med mest är Cj, Jeff, Ogge, Hannes, Dennis, Lucas och Ismail. Vet inte riktigt. Alla är snygga på sitt sätt men om du menar av dom som jag skrivit så är det Cj, Ogge och Ismail :)

Svar: Ingen :)

Svar: Ofta eftersom jag är i stallet nästan varja dag och duschar efter det.

Svar: Som de andra sa så startade de två först bloggen och sen berättade jag för dom att jag hade tänkt börja blogga och då frågade de om jag ville blogga med dom. :)

Svar: Haha jadu.. ;)

Svar: Kompisar :)
Somsagt, mår inte alls bra så det fick bli lite snabbt detta. Men om ni undrar något mer är det bara att fråga på. :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0