Skooollaaaa

Hallå där kött och blåbär! Sitter på svenskan nu och helt ärligt var det skönt att komma tillbaka till skolan efter två dagar hemma. Nu kanske ni tänker "men det är hon ju på helgen?" men det är annorlunda. På helgen har man saker att göra och man vilar ändå inte fullt ut.. Men nu har jag bara sovit, legat framför teven, antingen där uppe eller där nere, jag haft datan eller också bara suttit och tagit det lugnt med mamma. Idag när klockan ringde var jag ganska pigg och ändå taggad för skolan?! Något jag inte är i vanliga fall.. Sen är det alltid lika kul att träffa mina underbara vänner igen! Men nu ska jag försöka jobba de sista 10 minuterna av denna lektionen. Sen slutar jag och det är HEEEEELLLLLLGGGGGG!!! Så jävla skönt!
Hahaha jag hade lov, sen ledigt i måndes, gick i skolan i tisdes, sjuk onsdag - torsdag, skolan idag sen helg nu. Över soft!
En sak till. Jenny håller ju på med den nya designen och jag måste säga att hon är helt jävla grym!! Hoppas ni tycker den är lika fin som jag gör. Kyssar!


Me

Hahaha den djuder jag på :$$



Kommentarer
Postat av: Anonym

sötiiis!

2012-04-13 @ 19:20:35




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0