Some insperation!

Hejhej, tänkte visa lite vad ett av mina stora intressen är. Naglar!! Här kommer lite bilder på sådanna som jag tycker är riktigt fina!
Det är sjukt hur man kan göra sådana fina mönster! Jag har försökt och tro mig, det är svårt!!
Jag ska göra mina första gele-naglar nu snart. Min mamma har hem på sitt jobb som är utbildad i detta så hon ska höra med henne om hon kan göra det. Annars får vi väl hitta något annat ställe där dom gör det billigt. :)
Som sagt är detta första gången jag ska göra och efter som jag är så intresserad av det så har jag försökt göra det själv med mallar, tandpetare, klistermärken och massa lack. :)
Det har väl gått sådär, hahaha. Ibland blev det ganska fint. Här är några bilder på dom som jag har gjort(dock inte alla..).
Nog de finaste jag gjort





Hahahah ja man tager vad man haver ;)
Jag har haft alla möjliga färger och mönster och allt möjligt. Men nu ska jag fortsätte de 10 min som är kvar av min svenska lektion. :)
Kisses!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0