Svar på frågestund ~ Jenny!

Haha, nej jag har aldrig stulat med Jeff.
Vi är bara kompisar (iaf för mig)
Det var först jag och Dessie som startade en blogg, efter vi hade bråkat haha... Sen så efter kanske 1-3 månader ville Isa starta en blogg så sa vi att hon kunde va med oss :)
1 Mjölk eller vatten?
2 pepsi eller kola?
3 Många finnar, eller lukta mycket svett?
4 En kille med sexigt utseénde och litet paket, eller en kille med fult utseénde och stort paket?
5 Godis eller chips?
6 Äta en matsked wasabi eller dricka råa ägg 3ggr/ dag i en vecka?
7 Bli tillsammans med en riktigt ful, tjock och dum kille eller ha lesbiskt sex med Jessica Alba?
8. Mysiga hemmakvällar med pojkvännen eller galna utgångar med vänner?
9. Gå med KORT magtröja (även u-ringad) och korta shorts, eller bära burka så man bara kan se ögonen?
10. Om ni hade en knapp där ni fick trycka på och få 1 miljon, MEN någon människa dör i världen (ingen i er vänkrets dock), hade ni tryckt? Tänk på att denna personen kanske är någons mamma eller pojkvän..
1 Mjölk eller vatten
2 pepsi eller kola
3 Många finnar eller lukta mycket svett
4 En kille med sexigt utseénde och litet paket, eller en kille med fult utseénde och stort paket
5 Godis eller chips
6 Äta en matsked wasabi eller dricka råa ägg 3ggr/ dag i en vecka
7 Bli tillsammans med en riktigt ful, tjock och dum kille eller ha lesbiskt sex med Jessica Alba? Eller haha jag vet inte
8. Mysiga hemmakvällar med pojkvännen eller galna utgångar med vänner?
9. Gå med KORT magtröja (även u-ringad) och korta shorts, eller bära burka så man bara kan se ögonen?
10. Jag hade inte tyckt, för sen skulle man haft massa skuld känslor för man gjort så en person dog..
Det är omöjligt att välja en vän..
Asså på sätt o vis men det är typ komplicerat..

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0