Svar på Frågestunden! ~ Desirée


Svar: Haha, man kan ju alltid drömma.


Svar: Nej. Just nu är kommer aldrig kunna bli nått seriöst mellan oss.


Svar: G Å R I N T E ! Haha, alla mina vänner är helt underbara. Går inte att välja en!


Svar: Vi sa från början att vi inte kommer berätta, haha.


Svar: Haha, det beror på vilket humör jag är på faktiskt.


Svar: Jonathan, Christoffer, Alexander, en anonym :$ och två som jag skäms över. (6st)


Svar:
1. Mjölk
2. Cola
3. Många finnar
4. En kille med sexigt utséende med litet paket
5. Godis!
6. Vet inte vad wasabi är? Haha... :$ Så måste väl säga äggen?
7. Ha lesbiskt sex med Jessica Alba
8. Både och!
9. Gå med KORT magtröja (även u-ringad) och korta shorts
10. Nej det hade jag inte.


Svar: Ingen. Ska jag vara ärlig så känner jag att jag vill vara singel för jag pallar inte med ett förhållande just nu. Visst vill man kanske ha en kille vissa kvällar om man är ledsen eller så. Men jag känner att jag har haft nog med förhållanden på ett tag.


Svar: Vet inte riktigt vad du menar med 'fin' så jag tar det på olika sätt.
Utséende:

Taylor Lautner

Asef Wali

Personligheten:
Driton Sabani

Christoffer Johansson



Svar:
Minst en gång per dag. Jag älskar att duscha!


Det var först jag och Jenny som startade en blogg, efter vi hade bråkat haha... Sen så efter kanske 1-3 månader ville Isa starta en blogg så sa vi att hon kunde va med oss :)


Svar: Privat ;)


Svar: Nej, vi är bara kompisar.

Jag tog dom frågorna som var riktade mot mig :) Resten tar Isa och Jenny.
Har ni fler frågor så fråga på, kan svara utan att vi har en frågestund.


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0