Vi faller oftast för "fel personer" för det är dom som säger de rätta sakerna!

I söndes va jag först med Isa en stund, vi gjorde inte så mycket bara typ snackade och sånt. Senare på kvällen träffade jag Tyra, hon sov över hos mig och vi gjorde inte så mycket men det var ändå kul haha :)
sötnosen isa!
haha isa, den växer nog ut snart! ;)
På måndagen vaknade jag och Tyra vid 12 kanske? Sen gick vi och gjorde pannkakor. Senare mot kvällen träffade vi Jeff, då såg vi filmen "The unborn". Sen vid tio följde vi honom hem sen stack vi till Tyra för jag skulle sova där. Vi somnade ganska sen och vi va skit rädda..
På tisdagen vaknade vi vid tio för jag skulle träffa Indy, Hanna och Elli vid tolv.
När dom kom gick vi ut i trädgoården och träna massa cheer saker som bygg o hopp o sånt. Sen bakade vi kladdkaka :) Fast den blev failad.. Haha. Sen gick dom vid typ fem. Sen åt jag och efter det gick jag ut och joggade! Det var riktigt mysigt att få frisk luft, lyssna på musik o så haha. Innan såg jag Desperate Housewives, och nu fattar man ju allt typ haha, läääängtar till nästa tisdag!! Nu ser jag det nya programmet GCB (Good Christian Bitches) på kanal5. Här är lite bilder från dagen!!
'

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0