If you can't love me now don't love me later when my later is much grater.

Godmorgon godmorgon! I förrgår fyllde min kusin år så ikväll ska vi åka dit och fira han. Vet inte riktigt vad som händer annars. Tror Jenny ska byta design också men jag och hon kommer inte riktigt överäns.. Hahah, vi får se hur det blir sen.
Annars sitter jag bara och lyssnar på musik. Men nu ska jag inte tråka ut er med massa onödigt skrivande haha så jag bjuder på några bilder så hörs vi, pussisar.
 
Glöm inte frågestunden sen också.. --> http://lostmynameyesterday.blogg.se/2012/august/fragestund.html
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

uhe ta bort bilden på oss!

2012-08-25 @ 15:46:58




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0