Skolan/träningen

Halloj, nu sitter jag i skolan helt forever alone för vi börjar igentligen om en halv timme ... Men jag orkade inte gå/cykla till skolan så frågade pappa om han kunde köra mig :) Idag börjar vi med spanska, och sen ska jag ha ca 3h håltimme -.- som jag förmodligen också kommer vara forever alone på om inte Aisha kommer till skolan!

Men igår va jag ju på föreningsträning! Och vi tränade i 3h ... Men det var jättekul att träffa alla och så, vi hade gymnastik och jag fick jätte ont i min rygg efteråt för vi har inte haft så mycket gymnastik så, ja min rygg pallade inte trycket när jag gjorde spagat-handvolt och rundat ... :$ Sen fick jag ont i foten men vet inte varför hhaha ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0