Träning

Just nu sitter jag i köket och kollar på desperate housewives på datan, VÄRLDENS BÄSTA SERIGE!
Senare ska jag träna Cheerleading med elli, första träningen i år :) Vår lag kommer heta Ladybugs nu istället gör Peanuts haha ;)
Efter träningen ska jag hem till elli och va med henne. Just nu kommer jag inte på något och säga men här är lite bilder jag tagit de senaste dagarna ;)
Just nu sitter jag i köket och kollar på desperate housewives på datan, VÄRLDENS BÄSTA SERIGE!
Senare ska jag träna Cheerleading med elli, första träningen i år :) Vår lag kommer heta Ladybugs nu istället gör Peanuts haha ;)
Efter träningen ska jag hem till elli och va med henne. Just nu kommer jag inte på något och säga men här är lite bilder jag tagit de senaste dagarna ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0