Sista inlägget i sverige :)

Heejdååå Sveerigee!! Idag smäller det. Äntligen lämnar man detta land med bajs väder... Kommer sakna familj och vänner men inte jätte mycket om jag ska vara ärlig ;$ Jag vet ju att jag ändå kommer träffa er sen igen hahah :)
Igår var jag på betet i Genarp och sa hejdå till hästarna. Älskar det stället asså. Såå underbart! Fullt med hästar. Dessutom är Varo där ju så då blir det ju ännu bättre! Jag var där med mamma, Vanessa, Jenny och Dessie.
Sen innan idag har jag bara varit ute och sagt hejdå till massa vänner och så, riktig ångest när man ska säga hejdå :(
Här är iallafall bilder från igår sen hoppas jag att Jenny lägger ut bilderna från idag :)
Min älskling
Jag och Varo
Jag och Varo
Smokey
Varo
Bianca
Bianca
Judy och Bianca
Varo
Varo
Varo
My love
Mitt hjärta
Jag och Varo
Hahah jag och Varo
Jag och Varo
Hahah trött Zento?
Caramelle
Zento
Zento
Hahah någon är trött.. (Zento)
Zento
 
Det var de bilderna.. Men nu ska jag fixa det sista så alla ni här hemma får ha det så bra och jag hoppas ändå att ni får fint väder och att det inte regnar och sånt.Ska försöka blogga lite från Italien också. Massor av pussar och kramar till alla som läser bloggen fast vi är så dåliga på att uppdatera, men ja, ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs och ses när vi ses
 
//Isa

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0