Ångest..

Jag måste bara börja med att säga förlåt för uuurdålig bloggning.... Jag måste verkligen skärpa mig.. Men det är såhär att jag kan bara blogga när jag har tillgång till dator för tydligen kan jag inte blogga via luren -.-
Största delen av dyngnet som jag har tillgång till dator är i skolan och jag har väldigt mycket just nu så jag känner att jag inte har tid för bloggningen i skolan förutom på mina håltimmar. Sen på dagarna är jag med vänner och samma sak på kvällarna. Känner att jag inte an sitta med datorn hela tiden heller.. Men jag ska bli bättre på det!!
Idag har jag iallafall varit i skolan sedan hjälpte jag min mamma att städa bilen lite snabbt, jag har varit ute med hunden, sen stack jag även till stallet och träffade en saknad Vanessa!! Vi hade mycket att snacka om.. Imorgon får vi se vad jag hittar på. Ska nog ut med några bänner eller så stannar jag hemma och pluggar eftersom jag har spanska-prov på fredag.
Hasta luego! Besos!



Kommentarer
Postat av: den som gillar dig LOL!

amen gud vad söt

2012-03-15 @ 22:02:44




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0