Bild!

Idag blev jag 100% klar med min bildförstorning i skolan! :) Jag förstorade/tecknade Pegasus, hästen i barn filmen Herkules. Jag fick C-B på den, så jag är ganska nöjd!!
Bild på den...
Men vi har fortfarande ca 2 veckor kvar att jobba med bildförstorningen, och jag är den enda i vår grupp som är klar (tror jag) så under tiden ska göra en "fri bild" och om den blir bra ska jag lämna in den för att kunna höga mitt omdömme så att jag får högre chans att få så bra betyg i åttan som möjligt. Jag ska ialla fall förstora/teckna snyggingen Taylor Lautner (börja idag), och så här långt har jag kommit ...
Bloggar förmodligen ikväll men ha det bra så länge!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0