Everything happends for a reason..

Hejsan hoppsan.
Sorry jag inte berätta lite om igår men var lite sur..
Igår var jag som sagt på bio. Skulle egentligen gått med Jeff och Christoffer men dom kunde inte av någon anledning så jag gick med min mamma istället. Vi såg En gång i Phuket. Faktiskt en bra film :)
Fick ävem med mig en tröja och en tub-topp. Bilder på toppen lite senare kanske.
Idag har jag varit i skolan sen följde Dessie med mig som hon sa tidigare. Efter det stack jag och mamma och handlade mina efterlängtade stövlar!! Så nu ar jag fattig igen. :( Efter det var jag på ett möte och sen stack jag ut en liten stund. NU sitter jag med min syster framför teven :)
Det är den tröjan jag köpte igår.
Monky 150:-



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0