släktträff ;)

Hejhopp!

Som isa skrev så va vi på fest igår. 
VI hade kul, för det beror faktiskt inte på vem som är där eller vilken fest det är - det beror på vad du gör den till. Du kan tycka allt är skittråkigt och stå i en hörna eller så kan du bara skita i vad andra tycker och faktiskt dansa och ha riktigt roligt!

 


Idag vakna jag av min hunger och nu ligger jag här o smsar med sebbe.
Ikvälllll blir det släktträff för jag fyllde 14 :) men det va några som inte kunde komma så mamma tyckte synd om mig och då sa hon att jag kunde bjuda hit nån kompis, så Jenny och Isabel kommer såklart, sen sover dom över ;) fettt niiicee!
Det kommer in bilder sen :)

Ha de gött!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0