Fuck my life..

Hejsansvejsan
Är det bara jag som tycker att alla är helt nere och deprimerade? Ja asså jag ska inte säga att jag mår speciellt bättre.. Jag är trött, blir lätt sur, klagar på typ allt, JÄVLIGT SKOLTRÖTT!!!! Läxa på läxa på läxa.. Det verkar som att dom verkligen gör allt för att få en att int palla det mer. Sen fryser jag KONSTANT också! Det kvittar hur mycket jag tar på mig? Och inte nog med det, som lite grädde på moset kom det ju mer snö igår. Nu när jag faktiskt började tro att våren var på väg.. Tror jag håller på att bli sjuk också, hela min familj är ju fett förkylda med feber och huvudvärk. Hahaha nu låter jag som en sådan jobbig sur tant som typ bara klagar och skäller :$
Tagga helgen nu och hoppas att det blir riktigt kul! Utgång med Sara och Dessie imorgon och sedan en myskväll med de bästa på lördag!
Jag ska sluta tjata och så kan jag istället visa de fina bildena jag tog på min hund när jag var ute med henne. Fasten jag hatar detta vädret var det precis som att "matchade" hennes färger. Vet inte hur jag ska förklara det så ni får väl försöka tänka ut hur jag mena :P





Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0