Hahah min mage.. :(

Hejsvej! :)
Har nyss kollat på film och druckigt den drickan som jag skrev om tidigare. Hahaha jag döööör för dom! Tyvärr kan man inte köpa dom i sverige, så pappa brukar köpa när han är i Danmark. Har druckigt minst sju sådanna sen klockan 6. Hahah. Det fick jag sota för när jag kollade film och behövde gå på toa hela tiden.. :$
Aja, det löste sig, hahah. Nu är jag inte trött eftersom jag fått i mig några liter energi dricka men måste ändå gå och lägga mig för imorgon är det tävling och jag ska gå upp tidigt. Dessutom så ska man ju ställa fram klockan en timme så det blir en timme mindre skönhetssömn :(
Hahah nä men måste gå nu, vi hörs imorgon, Puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0