ingen lust, ork eller humör..

För det första vill jag bara säga, Förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har verkligen inte vatt på humör, eller något. Men ja, jag ska börja cykla till skolan om ca. 10 min, med so.. Sen har vi massa andra tråliga lektioner idag, jag tycker faktiskt att torsdagar är värre än måndagar.. Men iaf, efter skolan eller ja vid 19 ska jag dansa (mtv jazz&show) så det ska bli kul tror jag haha.
Jag måste bara berätta om igår, Dessie tappade bort sina nycklar i tisdes tror jag, sen igår var jag, Jeff & Dessie på Konsum. Alice ringer och berättar att hon har hittat hennes nycklar. Och Dessie börjar böla inne på konsum.. Hon blev så glad så hon började böla helt enkelt haha! Men nu måste jag borsta tänderna och sen sticka till skolan.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0