Life is too awesome to waste your time thinking about someone who doesn't treat you right.

Nämen hallå! Det var ganska längesedan sist va? Sorry för att jag inte skrev något innan och inte heller i morse. Nu sitter jag iaf och väntar på att det ska bli min tur att spela sån bordsfotboll. :)
Japp, jag har det hemma om ni nu undra.. Även biljard och airhocky. :)
Idag red jag min finaste och det gick JÄTTE bra! Sen kom jag hem och då hade mina kusiner redan kommit.
Ska försöka fixa det med lite bilder sen.. Tror Jenny och Dessie fick bättre och fler bilder än vad jag fick. Hade det grymt kul igår. Fint folk hela tiden. Även när vi gick ut en sväng. :)
Men nu ska jag gå och snurra på lite gubbar och hoppas på att jag får mål. Ha det så bra så länge! Puss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0