Sorry sorry

Heeejsan!
Ledsen för dålig uppdatering! Ska bättra mig men i skolan hade jag inte ork med det, var bara helt nere eller deprimerad. Ibland har man sådana dagar bara. Men senare idag fick jag en andledning till att bli lite ledsen..
Men inget man ska haka upp sig på!
Aja, efter skolan träffade jag Sofie, äntligen! Hon har ju varit sjuk nu ganska länge.. :(
Sen kom Cj och Ogge också, vi gjorde inte så jätte mycket, sen följde vi Ogge och Sofie en bit, Hannes och Jeff hade också hunnit dyka upp då. Jag sa hejdå till dom och gick hem för jag skulle baka till en tävling på söndag. Jag och mamma följde även min syster och hennes kompis till diskot nere på firtidsgården. Har inte gjort så mycket mer. Sanckade lite med mamma om "framtida planer". Det är så att min mamma är ganska frysen av sig och hon ÄLSKAR att åka på semestrar, därför ska vi kanske flytta just utomlands om några år. Antingen Brasilien eller Tanzania. Jag skulle häldst vilja flytta till Brasilien. Älskar det, där är så mycket att göra men samtidigt i Tanzania finns det ju också allt möjligt som safari och sådant. Men vi får se hur det blir med det :)
Ska umgås lite mer med min familj nu så vi hörs! Pussar!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0