Svenskaaa...

Tjatja bloggen :)
Nä, men just nu sitter jag på svenska med Sarraaaa :)
Vi gör inte så mycket, sitter mest med datan. Och ja, jag vet att jag kände att jag inte kunde blogga så speciellt mucket nu när jag är i skolan men nu har vi svenska så ja.. Jag har Boel -.-
Ville bara säga att vissa lärare kan man få spel på... Tex på gympa lektionerna, när vi skulle spela handboll skulle vi spela killarna för sig och tjejerna för sig, för att det kanske fanns tjejer som inte ville spela med killarna. Visst, det är ju bra att man kan göra så men tex jag och några andra av mina tjej kompisar ville spela med killarna men det fick vi inte? Jag kan tycka att detta lutar lite mot könsdiskriminering eller vad säger ni? Aja nu ska jag "jobba" lite till så ha det bäst! Puss!





Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0