There are so many people out there who will tell you thet you can't, What you've got to do is turn around and say "watch me"

Hej alla sötisar!
Jag har fått höra av ganska många att mitt flabb är riktigt sjukt? Hahaha? Sen är det en som har sagt till mig att hon skrattar åt mitt flabb och inte mina skämt. :( Igår var där en som sa till mig att det lät som en drogad delfin. :(
Jag heter ju Isabel Torres, Jenny kallar mig för "Torris" pga min humor..
Dessie sa till mig igår "Tänk efter före.." HAHAHAHAH så sjukt kuul!!
Något jag verkligen älskar är raggningsrepliker. Typ som "Tror du på kärlek vig första ögonkastet eller ska jag gå förbi en gång till?" HAHAHAHAHAHA.
Kom nyss hem och går omkring i huset med mina nya stövlar för att dom ska bli mjukare, får se vad som händer idag. Det är ju riktigt vår-väder ute!! Aja vi hörs senare! Puss!






Mina nya stövlar
Horze 2 790:-



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0