Vem känner för o plugga?

Hej :(
Jag måste säga att jag är så skoltrött så det inte är sant! Jag hade engelska glosor idag. geografi, spanska verb och bild-test imorgon. Jag hatar verkligen detta! Jag vill bara skita i allt och alla, för jag hatar allt och alla just nu. Alla är riktigt konstiga, skolan bombar oss med läxor och prov och tror att vi har en gigantisk hjärna som klarar av hur mycket som helst. Gymnastiken går inte så bra de heller, det känns som jag inte utvecklas och blir bättre.
Jag vet inte varför men jag har hemska humörsvängningar, jag kan va skitglad sen kan jag va skitarg eller ledsen en sekund senare :/
Jag vill flytta härifrån, det verkar som alla är falska här men jag vill inte tro så om folk.
Men ibland tänker jag att det måste alltid vara någon som ska må uselt, det är kanske jag som ska må skit nu? Jag vet faktiskt inte...
Men jag hoppas det förändras snart för jag tycker detta är förjävligt.
Hoppas ni har det bättre än jag!
Kärlek dessie <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3199656/images/2012/pic_192990910.jpg" class="image">


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0