When you wont something you've never had, you have to do something you've never done

HAAAAAAAJJJJJJJ ALLLA SÖÖTIISAR!!

Hehehe är ganska flummig idag, vet inte riktigt vad som har hänt,
jag brukar vara fett trött, men nädå. Idag har jag hoppat omkring och dansat,
och en massa sådanna saker. Jag var jätte trött och sömnig
de två första lektionerna men sen gick det över? Aja nu sitter jag och dansar och flummar med
Jenny på elevens val. :) Lika kul som alltid!
Senare efter skolan ska jag nog sticka och handla med mamma om min syster inte är
allt för sjuk.. :( Sen får vi se vad som händer.
Juste igår så var det ju första gången jag träffa dessie efter hennes resa.
Det blev många kramar och pussar på henne :)
Sen när vi skulle gå till centrum på rasten passade jag och jenny på att
ägga vår lilla sötnos :P
Hahahah stackaren trodde hon skulle komma undan..
Hon fyllde ju år under sin Thailandresa.
Dessie du vet att vi gjorde det med kärlek!!!
Pussar från mig och Jenny!



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0