Död tjej..

Hejsan alla underbara läsare!
Just nu ligger jag helt död i soffan och gör typ inget. Mamma och pappa stack nyss och handla och Vanessa är med några kompisar så det är bara jag och hunden hemma.
Igår var jag ju typ på en fest, fast jag kom hem ganska tidigt för jag sov knappt något i fredags. Hade iallafall jätte trevligt där hemma. Nu vet jag inte om jag ska fortsätta ligga i soffan och gör ingenting eller göra mig i ordning och träffa någon kompis. Kanske hoppa lite studsmatta hahah. Resten av min familj satte upp den igår så jag är lite sugen. Heheh men vi hörs senare, Pussar från mig!
Hejsan alla underbara läsare!
Just nu ligger jag helt död i soffan och gör typ inget. Mamma och pappa stack nyss och handla och Vanessa är med några kompisar så det är bara jag och hunden hemma.
Igår var jag ju typ på en fest, fast jag kom hem ganska tidigt för jag sov knappt något i fredags. Hade iallafall jätte trevligt där hemma. Nu vet jag inte om jag ska fortsätta ligga i soffan och gör ingenting eller göra mig i ordning och träffa någon kompis. Kanske hoppa lite studsmatta hahah. Resten av min familj satte upp den igår så jag är lite sugen. Heheh men vi hörs senare, Pussar från mig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0