Jadåå!

Har nyss haft matteprov och när jag skulle gå fram och vässa min penna visade hon att jag fått alla rätt! Hahah är överglad för jag pluggade inte igår så jag var lite nervös om jag skulle klara det eller inte.
Däremot tror jag att min tur-penna hjälpte mig:$ Tack för den Aleksandra!
Hahaha vet inte om det är tur men det hjälper kanske att man tänker så? Vet inte hehe men ja, nu snart ska jag ha NO sen rast i en halvtimme och då tror jag att jag sticker ner på centrum och handlar nattamat till inatt som jag och Hanna ska äta. Det blir väl gifflar, cola och någon god kaka:p Det är ju övernattning i stallet så jag ska vara ledare.
Imorgon ska jag hem till en kompis där det är fler personer och ha riiktigt kul. Heheh men vi hörs sen, Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: :P

FEST HOS MIG!!!

2012-05-04 @ 21:41:17




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0