Love life!

Hejhej alla sötisar!
Sitter på svenska just nu och gör inget typ. Är så sjuukt skoltrött nu asså.. Denna vecka har varit ganska härlig ändå. Måndags hade vi tre timmars rast så jag hade bara tre lektioner + klassens tid. I tisdags var det halv studiedag så jag sluta 1 och missa därför idrotten också! :D Igår är vår korta dag så vi sluta halv två. Men vi hade en idrott som döda mig asså! Vi skulle springa slingan här i Oxie två gånger och det är tre km. Sprang på drygt 16 min vilket är sämre än förra gången jag gjorde det men det var sista gången vi hade idrott för denna terminen så det gör inget. Idag är det vanlig dag och jag slutar 20 över tre, imorgon slutar jag tre så det är ganska skönt.
Nästa vecka är det halv studiedag på tisdag sen nationaldagen på onsdag så då är vi också lediga sen är det bara sista veckan och sen sluuutaar vii!! HÄÄRLIIGT!!
Vet inte vad jag gör idag, det beror vem som är social :))
Men vi höörs! Kisses!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0