Livet leker!

Vet inte riktigt vad det är men på senaste tiden har jag mått ovanligt bra! :D
Det ända som tyngt ner mig lite är att en väldigt nära vän mår lite dåligt och har ångest över ett par saker..
Annars är allt skitbra! Har fått reda på ett par betyg då jag gått runt och frågat och som det ser ut nu kommer jag få ett B i so, ett B i bild, ett B i matte (vilket jag är riktigt förvånad över eftersom jag inte ens gillar matte haha!?) och ett B i spanska för att jag ska kunna sträva efter ett A fram mot vårterminen! :D
Det har också bidragit till det glada humöret. Ridningen rullar på som vanligt men min lilla ponny har lungnat sig nogåt ENORMT! Saknar den gamla Malwina lite haha men är såklart glad att hon förbättrat sig! 
Idag har jag tävlat hela dagen känns det som hahha. Hanna och hennes mamma kom och hämtade mig vid 8. Det var en speciell tävling som arrangeras en gång om året (Carinapokalen) och det är lottning så drog jag Eddy. Kom tvåa, lite surt men är ändå nöjd nu i efterhand hahah. Sen skulle jag upp på Malwina och jag kände inte igen henne! Det var som att sitta på en heeelt annan häst! Inte trevligt alls.
Vi kom i alla fall runt banan felfritt och fick en rosett. På träningen inför Luciashowen den 9:de gick det däremot bättre. 
Kände för att skriva av mig lite och här ska ni få ett par bilder också :)
efter dagens tävlingar
för ett par dagar sedan
i fredags när jag skulle hem till min morbror och kusinerna
på badet i torsdags när klassen simma
 
 
-Isa

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0