Justin bieber, min nya man!

KRETA

Imorgon åker jag till kreta... Jag kommer vara där i två veckor, så jag sov över med Jenny idag för att kunna spendera så mycket tid som möjligt :(
Så jag håller på att packa sjukt mycke :) men då ska man ju ha kläder med sig och dom måste strykas och jag som alltid är så smidig bränner mig så fint!
Jag fixade mina naglar, för jag kände att det behövs nu innan jag åker och så här blev resultatet:
 
 
BIIIVEEER FEEEVEEEER!

Jag och Jenny såg "Never say never" och jag dog för justin ÄNNUU mer! 
Han är så sjukt snygg och hans röööst! AHHHHH 
Take you - Justin Bieber
 
Beauty and a beat - Justin Bieber ft. Nicky Minaj
 
 
Boyfriend - Justin Bieber
 
Hey cutie - Soulja Boy ft. Trey Songz
 
/dessie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du gjort naglarna , målat eller är det "klistermärke" ?

Svar: Det är lösnaglar som hon satt på med klister.-Isabel
Desirée, Jenny & Isabel None

2012-07-06 @ 18:17:52




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0