Hejhejhallå!

Jag vet.. Jag skrev inget inlägg igår och det ber jag om ursäkt för. Men igår gjorde jag jätte mycket!
Dagen börja med att jag satte klockan på 10 gjorde mig i ordning så körde pappa mig till stallet så skulle vi förbereda för sånna lekar vi skulle ha, det var faktiskt jätte kul. Sen grilla vi hamburgare och käka glass och sånt. Jag kom hem vid halv 5 och Vanessa följde med mig. Vi fixade oss lite snabbt och sen gick vi ner till centrum och handlade lite gott. Sen kom Nour och Serin. Vi tog det lugnt bara. Nour är en riktig fixare! Han har lagar min lampa och igår låste han upp båda mina minneskort till min kamera så jag är skitglad! Iallafall, sen stack Vanessa vid 8 och sen stack Nour och Serin vid 9. Sen satt jag bara med mi familia och snacka skit.
Hahaha ja, sen idag har jag inte gjort så mycket, var i stallet en liten stund och jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Är egentligen sugen på att bara vara hemma och kolla på massa filmer eller något. Aja vi får se, Puss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0