Såhär ser det ut just nu

Hejhej allihopa :))
Känner mig jätte dum som inte bloggat så mycket :(
Men ja, iallafall så var det min sista dag på jobbet igår så nu har jag fått mitt "sommarlov" på riktigt! Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt? Kanske träffar någon eller så väntar jag tills mamma kommer hem så kan vi kanske sticka till stan och handla lite. Imorgon ska jag rida till genarp och det beräknas ta ungefär 5 timmar. Det är något man gör varige år och när man är framme släppar man hästarna i en stor hage där dom går i typ en månad. Så det ska bli kul :) förutom att jag inte fick den jag ville ha :( utan jag ska rida lilla Malwina. Sen på måndag vet jag inte vad jag ska göra. Det blir väl mycket att säga hejdå och sånt, sen på tisdag packar jag det sista sen på onsdag kväll tror jag börjar min resa till Italia!! Ohmajgadd så mycket jag har längtat! Hahaha så då kommer det fömodligen bli ännu sämre uppdatering från min sida hah :(
Förrästen såg jag en jätte gulig film igår som hätte Something Borrowed. Den var jätte bra!! Och en av killarna som är med i filmen gör ju så man smälter asså!! Han hätte Colin Egglesfield! Så sitter jag här hemma och kollar på denna filmen och den är så gullig och dom är så söta tillsammans att jag känner mig helt forever alone :(
Vill så gärna ha en pojkvän asså :( Men ja, en film jag reckomenderar VARMT!!
Men vi hörs så länge! Pussar och kramar!

//Isa

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0