Dag 2 - Om oss!

Lite kort om oss :)

Jag är 13år, men snart 14, i februari.
Jag är 164cm lång, fast det ser ut som att jag är 170+, haha.
Jag har nyligen blivit brunett, för jag var så trött på att vara blond efter 3år.
Ehm.. Jag har en syster, en mamma och en pappa, som jag bor med allihop.
Jag är gymnast och har varit det i 8år nu, haha. Så nu för ett halvår sen så bestämde jag mig för att blir tränare, så jag fick en barntrupp som är från 2,5-4år gammla. Och nu näta termin(januari 2012) så ska jag få ännu en grupp som är 7-14år! Så en gymnast är äldre än mig! HAHA!
Men det var väl lite om mig, PUSS!
Jag är 13 år och fyller år den 14 oktober.
Jag är ca 155 cm och har sjukt korta ben och har 36:or i skor haha :$
Jag bor med min syster Sara, min mamma Christel och min pappa Anders. Vi bor i en villa i Oxie.
Jag går på Cheerleadig och har gjort det i en termin, jag går även på musikaldans och innan har jag gått på show&street, famedans och jazz&show :) Jag har även gått på fotboll i ca 3 år men slutade i januari/februari 2010 tror jag p.g.a att jag har knutor i båda ljumskarna och fick ont typ var gång jag tränade och spela match :/
puss&kram !

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0