Ångest hahaha..

Asså jag har riktig ångest! Idag har jag varit så trött så jag inte äns orkat träffa mina kompisar.. Både Dessie och Jenny har varit ute på en jogging runda idag och jag har legat i soffan, ätit hemmalagad pizza, precis ätit glass med sirap(hahahah ja.. jag äter glass med sirap:$), sen äter jag en vaniljkrans nu..
Hahahah jag älskar att röra på mig men kommer aldrig till skott med att göra något.. Men sen när jag väl börjat då gör jag det istortsätt varige dag.
Annars som jag sa har jag inte gjort alls mycket idag. Vi skulle handla tapet till mitt "nya" rum men precis innan vi skulle sticka fick jag ett sms av en personal på Örs som undrade om jag kunde motionera Varo (min polle, eller ja, min sköthäst), så då fick jag byta om och så körde mamma mig dit. Var där i drygt  en och en halv timme.
Om 20 minuter börjar Desperate Housewife! Älskar det. Men jag dumma Aisha sa till mig för ett par dagar sedan(mot min vilja) att det kommer hända något med en av personerna som är med. Vill inte säga exakt vad för då förstör jag även för er läsare men nu ska jag inte störa mer. Ni får ha det så bra sålänge, Puss!



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0