Avslutnings klänning...

Halllllooo nu är jag med tyra och nördar framför varsin data.. Jag har redan börjat fundera över skolavslutnings-klänningar.. För förra året var jag ganska sent ute och jag min d rätt haha, och både jag och tyra har riktigt mycket ångest för att vi är så korta, för typ alla klänningar blir helt långa typ värsta bröllops klänningen ner ti vaderna haha.. Och nu överdrev jag kanske lite men haha vi har ångest iaf så ja...
Men har kollat massa på Nelly.com och det lutar nog mot:
Eller
Ni får gärna ge tips, uppskattas mycket!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vet inte hur den kommer sitta på dig! men den vita hade varit fin till skolavslutning! <3333

2012-04-22 @ 20:13:30




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0