Dag 2 - Vad är kärlek?

Ja, kärlek är något som man kan tolka på en massa olika sätt. Det behöver ju inte bara vara en flickvän/pojkvän, utan det kan även vara vänskap och familj. Kärlek är något som alla människor förtjänar.
Kärlek kan göra en riktigt glad, pirrig och få en att må toppen! Men det kan vända lika fort som den känskan kom... Kärlek kan även göra så man blir ledsen, osäker, sur, arg och känner att man inte är bra nog.. Men man ska aldrig ta sånt.
Detta var svårt, haha. Vet inte riktigt hur jag ska skriva. Men kärlek är underbart när det går bra och kan vara hämskt när det går mindre bra.. Hahah.
Det som jag har mest kärlek till just nu är min familj(även släkten), mina underbara vänner, min hund och min finfina polle! Utan dem hade jag inte varit där jag är idag!
Och ja, somsagt har ni några frågor är det bara att skriva en kommentar eller skriva på facebook.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0