Dag 3 - Min dag

Min dag börja med att jag vaknade 7.00 sov vidare till kvart över sen blev jag strässad och gick upp. Tog på mig, åt, satte på datan, borstade tänderna och började platta håret. När jag var klar med det vid kvart över 8 gick jag upp och sminka mig sen flätade jag mitt hår. Gjorde många för jag blev inte nöjd. Vid tio över 9 cyklade jag till skolan och mötte Jenny. Var lite med henne sen skulle hon ha gympa och då skulle jag ha datakunskap. Vi gjorde en prezi(typ en mer avancerad powerpoint). Sen hade jag en liten rast på en halvtimme och då var jag med Ailar sen täffade jag Dessie, Jenny och Aisha. Innan jag skulle in frågade Nour om han kunde låna min data så då fick han det. Så jag kom 10 minuter försenat till musiken. Vi spela "My hart is refusing me". Sen åt jag och var med Dessie och Jenny. Sen hade jag so. Efter det hade jag spanska sen klassens tid. När skolan var slut cyklade jag hem. Bytade om, åt en risifrutti sen körde mormor och morfar mig till stallet för jag skulle rida. Vi skulle hoppa ute och jag hade en ponny som heter Zento. (Hahaha han finns på youtube:p) När jag kom hem skulle vi ju äta och då hände det somjag sa innan. Att min syster tappa maten så pappa fick beställa pizza. Efter det har jag bara suttit framför tvn i soffan med datan och snackat med kompisar. Har nyss duchat och ska stänga datan nu, så vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Camilla

man kan tro att det bara är din blogg (Isabel) för hon är ju nästan den enda som lägger upp varje dag!

men jaja jag gillar iallafall att läsa er blogg den är grym :)

2012-04-24 @ 17:28:00




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0