Dag 5 - Ett ögon blick

(Egentligen för igår)
Fattar inte det så jag väljer istället att skriva om ett minne.
Ett lite kortare minne för jag ska skriva om dag 6 också.

Iallafall minnet som jag tänkt berätta om hände väl i sommras eller tidigare i höstas när jag var med Vanessa och vi var ute och cyklade där hon bor. Vi syklade typ igenom parkeringar eller ja, utanför hus och ett två tre cyklar jag rätt in i en moppe och förstör hela jävla cykelkorgen och är nära att välte hela moppen. Inte bättre blir det när vi märker att familjen sitter i köket och äter middag och sitter och snear mig TOOTTAAALLLLLTTT!!! Hahahah!
Valde detta minne för jag kommer nog aldrig glömma det och vi hade så jävla roligt den dagen. Jag och Vanessa var riktigt flummiga tillsammans innan.
Men nu ska jag skriva ett till inlägg.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0