Du sa att du aldrig skulle lämna mig, var är du nu? Hahaha..

Hejsan, har tråkigt så här får ni tio snabba sanningar om mig. :)
  1. Jag älskar när man kramar mig bakifrån!
  2. Tycker killar som vågar stå för den dom älskar och visa det är övver gulliga!!
  3. Dööööör för killparfym! :$
  4. Om jag säger att jag lovar en sak, då gör jag verkligen det.
  5. Jag kan inte se på en skräckfilm och vara någerlunda lugn om det inte finns killar med. Får för mig att dom är bättre på att skydda mig om något skulle hända än en tjej. :$
  6. Har riktiigt torr humor. Och jag älskar den!
  7. Ofta kan jag hällre ta ett äpple än godis. :)
  8. Faller lärtt för killar..
  9. Ibland kan jag vara "för snäll".
  10. Har lätt att få nya kompisar. Tycker ibland att killar är roligare än tjejer för att tjejer ska hela tiden snacka skit och bråka och sådant(dock inte alla). Killar softar mer och tar inte saker på största allvar som många tjejer är experter på.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0