Håller på att bli sjuk?

Hejhej. Sitter i soffan och kollar polisskolan. Fett bra filmer asså. :p
Kom hem från min moster för typ en timme sedan. Min syster mår inte så jätte bra så hon och pappa stannade hemma medan jag och mamma stack dit en liten stund.
Jag kom hem från stallet halv tre och vi skulle vara hos min moster tre så det blev sträss dusch på 10 min sen fixa rästen PÅ BARA 20 MIN!! Imorgon blir sista dagen jag rider min kille för sen ska han börja gå lektioner och gå någerlunda som vanligt.
Ja, som det står i rubriken så känns det som att jag håller på att bli sjuk:/ Inte okej! Aja, vi får håppas på det bästa. Sen har jag snackat med Driton idag. Änntliiigen får man höra ifrån han. Lyckot är i Egypten.. Avis? Jaaaaa!!
Men vi hörs imorgon, Puuusss!!
Jag i lockigt hår ↑  ↓

Kommentarer
Postat av: A

ASSÅ DITT HÅR E SKIT FINT!

2012-04-07 @ 22:18:42
Postat av: Sara....

ASSÅ ISA, blir så avundsjuk på ditt hår, det är så jävla fiiiiiiiiiiint ;o:

2012-04-07 @ 23:36:57
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-04-08 @ 16:12:39
URL: http://quraninswedish.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0