Hejhejhallååå


Jag har inte bloggat på sistone jag vet.. Men jag har inte varit på humör på sistone och då skulle jag bara klagat :(
Men just nu sitter jag bara och pluggar... SUPERMÅNGA prov:(
Jag har mycket att skriva om, så jag kommer skriva ett långt inlägg så om du inte orkar läsa kan du likabra sluta nu.
JUSTIN BIEBER
Jag har aldrig gillat hans musik. Men nu har han faktiskt kommit igång! Jag börjar gilla han faktiskt :$ Hans nya låt Boyfriend är faktiskt bra. Om man jämför alla hans låtar är det bara samma text hela tiden, det är inte lika mycket i denna men jag älskar musiken i den! Och hans utséende har också förbättrats, et är ett +!

Innan

Nu!


SKOLAN
Vi har fått riktigt mycket att göra nu, så jag sitter mest hemma och pluggar, det va lite därför jag inte blogga heller... för det är inte så kul att läsa att jag bara pluggar...
Jag har fått jätte mycket frånvaro... Vilket inte är så positivt... Men det mesta har blivit fel. Expempel: Jag kom 10minuter försent till SO:n i fredags men jag fick 70minuters frånvaro...
Så nu har jag fått papper på all min frånvaro så jag ska se var som är fel och vad som är rätt.

MAMMA
Jag har fått riktigt mycket ångest... Jag tänker jätte mycket på att jag har kunnat behandla min mamma bättre... Därför försöker jag vara med henne så mycket som möjligt, jag går ut med hunden med henne så hon slipper gå själv. Jag följer med henne till stan istället för att vara med kompisar. Jag försöker också snacka med henne så mycket som möjligt för jag älskar verkligen min mamma och hon betyder så mycket för mig, därför vill jag göra henne så mcyket småtjänster som möjligt.

KÄRLEKEN
Jag har bestämt mig för att inte 'leta' efter någon. Jag ska bara vara vänner med ALLA och sen se vad som händer. Jag pallar inte med jobbiga, sliska killar som bara är ute efter sex. Snälla, hur gamla är ni? Väx upp.

GÖRA NÅGOT?
Jag vill verkligen göra något... hela tiden. Men jag har inte så mycket tid, för jag tränar så mycket. Jag ska försöka göra så mycket som mjligt från och med nu. Och då kan jag blogga mer!



Kommentarer
Postat av: Sabrina

wow vilken härlig tjej du är och tänk så bra om alla hade tänk så om sin mamma. älskar er blogg den är super.

ha en trevlig kväll :)

2012-04-25 @ 22:21:48




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0