It's better to let go of something than hold on to nothing.

Hallå hallå ja. Sitter i soffan och kollar på "Snabba cash". Kom hem från Cj för een stund sedan. Skulle egentligen träffa en annan men det gick inte så stack till dom andra istället.
Imorgon är det ju påskafton så vi kan ju inte svara på frågorna då eftersom jag tex ska hem till min moster och fira där. Glad påsk förresten!
Men på söndag kanske vi kan svara. Får höra med dom andra tjajorna. Ska bara ta det lugnt idag och mysa här hemma. Ni får ha en fortsatt skön och bra långfredag så hörs vi imorgon, Puuuussssaar!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan!

DU! Jag lottar ut ett valfritt smycke på min blogg, nice va!? :D Det är från parlsmycken och de har grymt snygga smycken måste jag säga. ;-) Lätta regler, du borde grymt vara med! :D

http://cjssong.se/2012/april/vinn-valfritt-smycke-fran-parlsmyckense-t.html

xx Cajsa



p.s. hittade dig på bloggriket och diggar det jag har sätt än så länge av din blogg.. ;-)

2012-04-06 @ 21:56:54
URL: http://cjssong.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0