Jag vet, jag vet... Ni behöver inte påminna mig...

Ja, jag vet jag är fett dålig på att stava och har alltid haft problem med det.. Innan kunde jag skriva ett lätt ord som typ "hon" heeeeeeelt fel (??) på en rad sen på raden under skrev jag det rätt? Hahahah fattar inte själv hur jag lyckas men ibland var det precis som jag inte tänkte utan bara skrev lite.. Aja, jag tycker inte att jag är lika hemsk fortfarande men jag vet att jag inte är bra på att stava:$$ Mamma brukar tjata på mig att börja läsa böcker för då fastnar det ju typ automatiskt men jag kan inte läsa böcker(asså jo, jag kan läsa böcker men jag läser aldrig klart dom jag påbörjat åsså ligger dom bara och samlar damm på en hylla eller något:$).
Men nu ska jag iallafall till Dessie, Pusselipuss.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0