Lovet.

Helllllooooo, jag tänkte berätta lite om vad jag gjorde på lovet nu för jag bloggade ju inte så mycket...
Haha men iaf va jag på bio med Dessie, Cj o Jeff en dag och såg bio, American Pie - Reunion. Den var ganska bra, men om du ska se den bör du komma ihåg det mesta från dom andra för dom kopplar till varandra.
Sen har jag varit i Ljungbyhed.
Jag firade påsk med bara familjen (mamma, pappa, jag & syster). Vi åt först köttbit, sallad o pommes (ingen bild) Sen till efterrätt åt vi chokladmousse,grädde, jordgubbar och crisp.
Sen fick jag och min syster gå på "påskjakt", vi fick varsett rebus som vi skulle lösa för att hitta påskägget.
Igår (måndag) fyllde min kusin Filip 11år. Vi åkte dit vid 4 och stannade till typ halv 7. Vi åt pizza till middag och det var skkiiiittt goooooooootttt!
Sen åt vi sånna här godingar
Tårtan med jordgubbar är marängsviss med glass, maränger, bannaner, chokladsås. Det var jag min & faster som gjorde den. :)
Nu orkar inte jag berätta mer haha CYA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OWWWW :( så gott sluta sätta in sona goda saker! :(

jag blir frestad! x(



har ni bakat kakorna eller? köpt så undrar jag vaaaaarr!!!!!

2012-04-23 @ 08:59:58




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0